Hurtowe wystawianie aukcji Allegro a wariantowość

W wielu życiowych sytuacjach lubi się mieć wybór – świadomość, że istnieje spora liczba możliwości, spośród których można wybierać, a wybierać tak długo, aż znajdzie się najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie. Ta sama zasada dotyczy zakupów, także tych internetowych. Szczerze mówiąc, właśnie podczas przeglądania wirtualnych witryn można się najlepiej przekonać, ile jest dostępnych opcji konkretnego towaru, właśnie tego który wzbudził największe zainteresowanie. Wielowariantowość to opcja, która pomaga na co dzień działać także właścicielom serwisu Allegro – i niekiedy pomaga wystawić aukcje, nawet hurtowo.

Wiele wariantów i wierny klient

Wielowariantowość to bardzo przydatne narzędzie – tak przydatne, że nie pominęło go także Allegro. Zachęca wręcz swoich użytkowników do tego, żeby korzystać z wielowariantowości i dzięki niej zatrzymywać klientów przy własnych witrynach. Bo wielowariantowość pokazuje, jak wielki wachlarz możliwości ma dany sklep, udowadnia, że można w nim znaleźć rzeczy na każdą okazję.

Przykładowo, jeśli sprzedawanym towarem jest ubranie, jego konkretny model, to wariantami będą różne rozmiary tego samego fasonu albo jego odmienne kolory. Wielowariantowość jest w stanie zatrzymać klienta na witrynie sklepu, bo pokazuje mu, że to, co mu się podoba, może wyglądać odrobinę inaczej. Może mu podpowiedzieć, że tę samą rzecz, tylko odpowiednio większą lub mniejszą albo po prostu innym kolorze, może kupić albo sobie albo komuś, komu chce zrobić prezent.

Hurtowe wystawianie aukcji allegro to nic trudnego

Jako narzędzie pomagające prowadzić sklep internetowy, wielowariantowość to po prostu możliwość grupowania produktów w bardzo konkretne zbiory. Takie, w których mogą poruszać się klienci, zainteresowani konkretnym produktem czy konkretnym modelem. Korzystając z tego narzędzia, zamienia się cały bukiet ofert w jedną – ale taką, która mieni się wieloma kolorami wszystkich dostępnych opcji. Takie łączenie wariantów w ramach sklepu działającego na Allegro, jest bezpłatne, a swoją korzyść można przeliczyć na kwoty wszystkich przyszłych zamówień – bo jeśli pokaże się klientowi wiele opcji, to ten nie zacznie zaglądać do sklepów konkurencji. Poza tym, Allegro oferuje zniżki tym wystawcom, którzy skorzystają z tego właśnie narzędzia.

Innym narzędziem, które pozwoli wszystkie śmiałe projekty przekuć w czyn, jest platforma sprzedażowa ErpBox – bo to właśnie z jej pomocą można szybko i sprawnie przeprowadzić hurtowe wystawianie aukcji allegro. Mając aktywny odpowiedni segment , można patrzeć, jak ErpBox:

  • automatycznie wystawia aukcje, na podstawie stanu magazynowego;
  • samodzielnie korzysta z wybranego już wcześniej schematu, przez co witryna jest estetyczna;
  • na bieżąco odnotowuje składane zamówienia i zakończone aukcje – przekazując dane do magazynu;
  • wznawia aukcje, jeśli jest taka potrzeba.

Wystarczy skorzystać z istniejących udogodnień, żeby najlepiej wykorzystać potencjał tkwiący w choćby niedużym sklepiku internetowym. Narzędzia oferowane przez Allegro i ErpBox właśnie temu służą – wchodzą na https://www.erpbox.pl/manager-allegro-ulatwia-zycie-e-sprzedawcom/ możesz poznać je jeszcze lepiej, z uwzględnieniem Managera Allegro włącznie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.