Integracja sklepu internetowego z Allegro wymierne korzyści

Platforma transakcyjna Allegro jest najbardziej popularnym serwisem tego typu w Polsce. Dlatego nie ma się co dziwić, że gro sklepów internetowych, sprzedaje swoje towary również tam. Jak się okazuje, wcale nie jest to tak skomplikowane ! Mając już założony sklep internetowy, można go zintegrować z kontem firmowym na Allegro.

Co mi może dać integracja sklepu z platformą sprzedażową

Jeśli się zastanawiasz, jak zwiększyć sprzedaż, pomyśl najpierw gdzie potencjalni klienci mogą szukać produktów, takich jak Twoje. Kolejnym krokiem jest wyjście im z ofertą naprzeciw, tak aby nie musieli długo szukać wysokiej jakości produktów, które przecież są w Twoim sklepie. Allegro jest bez wątpienia najbardziej popularną platformą sprzedażową w naszym kraju i większość handlujących, jak i kupujących, swoją przygodę z e-handlem zaczynało właśnie od niego. Zresztą, nie samym Allegro internauci żyją, ale to temat na inny artykuł. My skupmy się na tym, jak podłączyć nasz sklep do większej sieci.

Na czym polega ta integracja

Proces integracji należy zacząć od wyboru systemu, który połączy obie platformy handlowe. Nasz sklep oraz Allegro. Działa on na zasadzie natychmiastowej wymiany danych oraz aktualizowaniu stanu magazynowego. W przypadku towaru sprzedawanego na Allegro, informacja na temat pozostałej ilości jest przekazywana do sklepu.

Duża ilość systemów do integracji sklepu z Allegro

Powinniśmy zdawać sobie sprawę, że nie jeden, ale kilka systemów pozwali nam skonfigurować i połączyć aukcje na obu platformach. Jednakże od tego, jakie jeszcze mamy dostępne opcje i możliwości, zależy już od wybranego przez nas rozwiązania. Integracja z Allegro jest jednym z kolejnych kroków, wpływających na rozwój firmy, zwiększenie  jej dochodu i optymalizację kosztów.

Im więcej opcji, tym więcej możliwości

Warto dokładnie przyjrzeć się opcjom, oferowanym przez różne systemy, pozwalające na integrację sklepu internetowego z Allegro. Im jest więcej opcji, możliwych do automatyzacji, tym lepiej. Przykładowo Sellasist, pozwala nam na automatyczną zmianę cenników, stanu magazynowego, opisów czy szablonów. Jest to o tyle ważne, że każdorazowa poprawka do aukcji, wymaga zmiany tylko w jednym miejscu.

Tak się składa, że duża część firm chętnie widziałaby też swoje produkty na innych, nie mniej znanych portalach aukcyjnych. Oczywiście, mając to na uwadze, powinniśmy rozglądnąć się za odpowiednim systemem, dającym nam takie rozwiązanie. Warto zatem zakupić oprogramowanie Sellasist, które należy do jednego z najbardziej rozbudowanych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.