Rośnie popularność branż e-marketingu, e-commerce i SEO. Związane jest to z faktem, iż obecnie Internet zdecydowanie wyprzedził radio i prasę, a nawet telewizję, w roli najważniejszego medium. Współczesne rozwinięte społeczeństwa w dużej mierze czerpią informacje właśnie z Internetu. To tutaj też wiele firm przeniosło swoją działalność, oferując między innymi zakupy online, jak też nieustannie pojawiają się nowe firmy, których podstawowe usługi to właśnie jakieś działania w branży online. E-marketing, e-commerce i SEO szybko się rozwijają, warto więc wiedzieć, co w trawie piszczy. Skąd jednak czerpać wiedzę, gdzie poznawać nowinki technologiczne, nowinki związane z branżą?
Wartościowe miejsca w sieci
W Internecie znajdziesz sporo wartościowych miejsc, które nie stawiają jedynie na rozrywkę, a właśnie na wiedzę. Są witryny, które chcą przekazać odbiorcom jakąś wartość. W przypadku e-marketingu, e-commerce oraz SEO warto zajrzeć m.in. na bloga Jerzego Zielińskiego. To specjalista, który posiada ośmioletnie doświadczenie w wymienionych branżach i współpracował z ponad 150 klientami, dla których prowadził działania marketingowe, takie jak pozycjonowanie, wideo marketing, content marketing, organizacja współpracy z influencerami, reklama Google Ads. Nie da się ukryć, że posiadane doświadczenie mówi o wiedzy i umiejętnościach, a wiedzę tę Zieliński przekazuje swoim odbiorcom na blogu.
Co warto czytać w przypadku e-marketingu i e-commerce?
Warto wiedzieć, że branża e-marketingu i e-commerce szybko się rozwija, dlatego aby być na bieżąco, trzeba śledzić wartościowe źródła publikujące informacje w tym temacie. Jeśli zostaniesz „w tyle”, szybko może okazać się, że Twoja konkurencja wdraża już nowe rozwiązania czy wie coś, czego Ty nie wiesz, i wykorzystuje to w swoich działaniach e-marketingowych. Dlatego właśnie blogi specjalistów z danej dziedziny są doskonałym źródłem informacji, newsów, interesujących danych, które warto poznać.
I tak Jerzy Zieliński na swoim blogu: https://zielinskijerzy.pl/ pisze między innymi o tym, jakie są aktualnie stosowane rozmiary banerów Google Ads Display, w jaki sposób optymalizować konwersję w e-commerce. Rozważa słabe i mocne strony Google Analytics 4, opisuje zalety organizacji Google Ad Grants. Tematów jest oczywiście o wiele więcej i skierowane są one do osób zainteresowanych zwłaszcza e-marketingiem, pozycjonowaniem oraz działaniami w zakresie tworzenia kampanii Google Ads.
Nie da się ukryć, że dobrze napisany artykuł to doskonały sposób na przekazanie wartościowej wiedzy, dlatego warto czytać takie blogi, aby zyskiwać nowe informacje dot. danej branży.
Bardzo dużo dowiedziałam się z tego artykułu 🙂