Prowadzenie sprzedaży w sieci to bardzo złożony proces, a pod wieloma względami okazuje się znacznie bardziej skomplikowany niż klasyczne formy handlu. Każdy przedsiębiorca, który wkracza w branżę e-commerce, musi zatem rozpoczynać swoją działalność z pewną wiedzą, która pozwoli mu odnaleźć się na rynku. Podstawę stanowi tu dobra organizacja swojej firmy i efektywne zarządzanie sprzedażą internetową.
Jak wiadomo, do klientów docierać można na wiele sposobów. Operowanie licznymi kanałami sprzedaży to wręcz idealna metoda na uzyskanie zróżnicowanej i obszernej bazy klientów. Warto podkreślić także to, że tego typu rozwiązania są zaskakująco przystępne – obok strony domowej sklepu, można wykorzystać tu internetowe marketplace, jak na przykład eBay czy Allegro, do czego wystarczy rejestracja konta w takim serwisie. Zadanie wydaje się proste – gdzie zatem tkwi haczyk?
Efektywne zarządzanie sprzedażą internetową na wielu kanałach – co trzeba wiedzieć?
W rozwoju firmy związanej z e-sprzedażą większość osób napotyka się na dość duży problem, który w sposób szczególny dotyka mniejszych firm, zarządzanych jedynie przez niewielki zespół lub wręcz jednoosobowo. Prowadzenie działalności na pojedynczym kanale sprzedaży, w miarę wzrostu ilości zamówień, często bywa prawdziwie przytłaczającym przedsięwzięciem. Zarządzanie sprzedażą internetową poprzez kilka kanałów jednocześnie wydaje się natomiast wręcz niemożliwe.
Całe szczęście, zdeterminowani sprzedawcy mogą skorzystać z wyspecjalizowanych narzędzi, które pozwolą na uzyskanie lepszej kontroli nad prowadzeniem e-sklepu. Obsługa zamówień, więcej opcji filtrowania oraz znacznie czytelniejszy dostęp do informacji to zaledwie kilka zalet oprogramowania takiego jak Apilo. Kluczową rolę odgrywa tu właśnie integracja, czyli możliwość zestrojenia np. kilku kont Allegro, sklepu na stronie domowej, a także dodatkowych programów (na przykład do obsługi księgowości).
Co jest w stanie zaoferować system Apilo e-sprzedawcy?
Pora na to, aby przedstawić konkretne funkcje i zalety Apilo, które powinny ostatecznie przekonać e-przedsiębiorcę do zdecydowania się na to nowoczesne rozwiązanie. Skupiając się na integracjach, jest to wyjątkowo szeroki zakres możliwości, który obejmuje:
- platformy sprzedażowe,
- sklepy internetowe,
- programy do księgowości internetowej,
- hurtownie,
- firmy kurierskie.
Rzecz jasna, system Apilo oferuje o wiele większy wachlarz funkcji, w którego skład wchodzi m.in. automatyzacja procesów związanych ze sprzedażą. Wykorzystując pełen potencjał tego oprogramowania, można dalece usprawnić swoje zarządzanie sprzedażą internetową w niemal każdym aspekcie, co przekłada się na dużą oszczędność czasu oraz większe zyski. Jest to oczywisty krok naprzód w rozwoju każdego sklepu w sieci.
Osoby zainteresowane mają okazję przekonać się o atutach systemu Apilo osobiście. Założenie darmowego konta zapewnia bezpłatny dostęp do programu przez całe 21 dni, co pozwala na samodzielne przetestowanie jego funkcji, bez zbędnych opłat i zobowiązań.
Bardzo interesujący artykuł 🙂