Fotografia produktowa to korzystna inwestycja

W ostatnich latach sprzedaż w internecie zyskuje coraz większe znaczenie. Wraz z nią prężnie rozwija się fotografia produktowa. Jest to dziedzina fotografii, która skupia się na tworzeniu różnego rodzaju zdjęć produktów, które mają za zadanie przedstawić przedmiot atrakcyjnie i realistycznie.

Jakie są główne cele fotografii produktowej?

W sklepie internetowym oczywiście zależy nam na jak największej sprzedaży. I to jedno z podstawowych zadań zdjęć produktowych. W studio fotograficznym, przy użyciu światła z lamp błyskowych tworzone są wysokiej jakości fotografie przedmiotów. Z jednej strony fotografia produktu powinna być więc przyciągająca i atrakcyjna. Z drugiej ważna jest zgodność z rzeczywistością. Nie możemy przecież pozwolić sobie na to aby ubranie na zdjęciu wyglądało inaczej niż w rzeczywistości. Klient oczekuje, że otrzyma dokładnie taki przedmiot jaki zobaczył na zdjęciach produktowych.

Laptop na biurku

Fotografia reklamowa

To nieco inna dziedzina. Fotografia reklamowa nie musi być wiernym odwzorowaniem rzeczywistości, nie potrzebujemy wykonywać jej na białym tle jak ma to miejsce w przypadku zdjęć packshot. Zdjęcia reklamowe mają przyciągać uwagę, zachęcać do dokładniejszego zapoznania się z ofertą. Stąd też możemy trafić na przyciągające wzrok, efektowne zdjęcia biżuterii czy kosmetyków. Produkt otoczony rozbryzgami wody, filmowe oświetlenie i efekty graficzne. To właśnie fotografia reklamowa w pigułce. Gdzie używa się tego typu zdjęcia produktów? Przede wszystkim w reklamie takiej jak prasa, outdoor a także w coraz silniejszych social mediach.

 

Fotografia produktowa cena

Skoro mowa o inwestycji, na pewno ważną kwestią będzie budżet. Studio fotograficzne, które zajmuje się ściśle fotografią produktową będzie na pewno najlepszym wyborem jeśli zależy nam na jakości. Ceny takich fotografii rozpoczynają się już od kilkunastu złotych w przypadku dużej ilości zamówionych zdjęć. Wiele zależy od tego ile produktów dostarczymy na sesję zdjęciową a także jakie mamy oczekiwania. Doświadczony fotograf produktowy z pewnością podpowie najlepsze rozwiązanie. Zdjęcia wykonane przez profesjonalistę będą skuteczne tak długo jak tylko będziemy posiadać aktualną ofertę produktów. Można więc śmiało stwierdzić, że koszt tej inwestycji zwraca się wielokrotnie i bardzo szybko.

Profesjonalne zdjęcia produktów

Dlaczego zdjęcia produktów to dobra inwestycja?

Fotografia produktowa znajdzie zastosowanie zarówno w sklepach detalicznych jak i w hurtowniach. Wszędzie tam gdzie chcemy pokazać naszą ofertę niezbędne będą profesjonalne packshoty. Warto również pamiętać, że zdjęcia wykonane na przykład na potrzeby naszego sklepu internetowego z powodzeniem mogą zostać użyte w przyszłości do stworzenia banera, katalogu czy ulotki. Raz wykonane zdjęcie dobrej jakości będzie na nas pracować wielokrotnie i przez długi czas.

One thought on “Fotografia produktowa to korzystna inwestycja

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.